so much to do, so little time

Världens stressigaste dag känns det som. Vi i aWEARness ECO uf har rännt runt på stan och fixat med de sista detaljerna. Känns sjukt att det redan är tid för första mässan. Eftersom jag är den enda i företaget som faktiskt jobbar utanför skolan så var jag också den enda som hade pengar att betala alla dessa sista touches.. blev dryga 200 idag och ännu mer imorgon då vi ska hämta fler saker på tryckeriet. Nåja.. aWEARness är ju min bebis så jag gör vad som helst för att vi ska lyckas. Ska till och med ut och plocka löv strax... Fråga inte! Ingen fattar, men det ska upp på vår monter imorgon och på fredag. Mitt i allt springande och stressande så dog bilen mitt i stan också. Där står vi med två bilar och startkablar dem emellan.. Snacka om att folk glodde. :) Haha.. händer nog bara oss..
SACO mässa, folk från landets universitet var där.. orka att jag tog katalog från alla ställen. Gick och bar på tio kg kataloger till sist. Men så är det när man inte har en susning om vad man ska göra i framtiden.
Prov i tyska imorgon också, ganska kul, med tanke på att jag inte varit där på en månad. Good luck to me.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0