toppenhumör

Är en utvilad själ. Har gått och lagt mig halv elva två nätter i rad. Jag är ganska sent på det, men wow vad sömn kan göra med folk. :)
Två underbara dagar har passerat med en glad och behaglig Jäz. Till allas lycka. Speciellt min egen.
Resultatet från högskoleprovet har inkommit. Inget häpnadsväckande resultat, men jag är helnöjd. :) Går bättre nästa gång hehe. Någon jag verkligen är stolt över är min E. Hon lyckades riktigt bra. Grattis sockertopp!
Vårt arbete blev sjukt bra ockå.. lite sjuan-stuk på det hela.. skämmigt. Men så är det ju också nallen Ronny som ska betygsätta det. Geografiprovet, MVG, lös upp min dag. Helskönt.  Pluuuus att jag kommit i tid hela veckan :D Exeptionellt
Vårt företag aWEARness ECO uf har dessutom skickat iväg väskorna för tryck idag. Det börjar bli klart nu. Kan inte vara mer happy för hur det går. ÄLSKAR vårt företag och mina tjejer.

Kom att tänka på vilken knasig stad vi bor i. Kolla bara nedan haha
(Ville E.T hem? ..synd att han fastande i en stolpe bara)
Och vilka fula skor det säljs :S Liknar en krokig fågelnäbb.. usch
Samt lite Centralen-konst. (Enligt mig, hade jag bara haft en bättre kamera så.. )
                                             


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0