ledig dag

En ledig daaaaaaag.
Tänk vad en ledig dag kan betyda. Att äntligen få sova ut... ordentligt.
Fast när jag vaknade kändes mitt huvud som att det vägde 100 kilo, hemskt. Så fort jag blir sjuk så får bihålorna lida av bara satan. Kroniskt är det nu också. Vid mista lilla skit så kör hela processen igång igen.  oh...

Körlektion idag.. gick bra som vanligt, Love it. Backade en massa, körde runt på stan och så. Myspys.
Var lite seg i benen.. mest i huvudet, men det måste jag bara lära mig leva med.. fcuk
Haha, igår på möllan så sprang en lite sparvig kille efter bilden o bara pekade på mig.. skrek till sin kompis uppe på andra våningen; Ahh kolla en brud kör fetaste bilen..
Det drog lite på smilgroparna.

Shoppade lite idag.. för chairity. Det får en att känna sig sjukt bra! Dessutom hittade jag världens coolaste örhängen. Sjukt grymma.. 5 par.

Lagade maten idag. För ovanlighetens skull ville jag vara snäll och avlasta mams lite. Det blev insanely gott. (Följde inte Nakna Kocken Jamiiieeeee ♥  fanatiskt för ingenting hehe)  Blev spaghetti a la dente, med inslag av soltorkade tomater, vitlök och grönsaker, bönor, lite creme fraiche, och olivolja.. yummmmm säger jag bara. Allt blev uppätet, dock inte av mig. Jag har som regel att aldrig äta maten jag själv lagar. Detta blev ett liitet ndantag.

Nu ligger jag här i sängen och myser med min Marabou.. mmm
Duschen strax.
Sen te och teoriplugg.

pussar



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0