extraordinary

Magnificent weekend. Jag är ca tusenlappen fattigare, men det är skitsamma nu...Totally worth it.
Fredagen tillbringades på stammis placet på lilla torg med vännorna, både manliga och kvinnliga ;) Sedan stack vi vidare till Crown, och även om jag inte har så bra minnen därifrån så blev det helt ok denna gången. Nånting med ladies night och man fick nån wannabe goodiebag.. 16 åringarna sprang runt och tryckte sig mot varandra, eller inhalerade heliumet från ballongerna.. suck.. Det är Malmös nattliv det här.. sorgligt men sant.
Lördagen bestod av repetition, träning och mera repetition. I high heels, gåendes fram och tillbaka, snurr dir, snurr hit, på och av med kläder.. kaos.  Efter ett par timmar kände jag inte mina fötter längre. I was so off. Vid sjutiden kom bossen med mat så vi åt, och sen åter tillbaka till arbetet. Jag och E kom hem sent, fixade oss, om man ens kan påstå det, på 10 minuter och så stack vi. Slumpen är god när den vill. Vi gick av vid Stippes för att spana in His Royal Sexiness.. and yes.. the sexiness of his is so royal even prince William looks like a bum in comparision.
Nåväl, av en slump träffar vi T där med två stycken schweizare.. damn. I just say,,damn, Vidare till Ice där jag hade så kul och skrattade så mycket att jag grät. Mycket pga en viss Spanjor.. eller Cuban.. om han själv får välja. Blev sedan mycket glatt överraskad av en gammal vän. Shit.. det var ett tag sen jag såg honom, blev sjukt glad att få träffa honom igen. :)  Många rundor laget runt och mycket sjungande.. E blev utkickad till sist, den lille busen, så vi åkte hemmåt vid tre tiden. Väl hemma kröp vi ner i sängen och fortsatte att skratta.
Vaknar idag av att hennes hund står på min rygg och tittar på mig. Vilken väckarklocka..
Segedeg dag i sängen med en massa sms, och sen gick jag och A på musikal.
Jesus Christ Superstar. Omg, så bra den var.. helt sinnes bra. Ola Salo, och killen som spelade Judas... wow.. woooaaw :)
Hellyckad helg.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0