Utkast: Sedan torsdags ...

Sedan torsdags morgonen har jag varit på benen och irrat runt. Egentligen sen onsdag. Jag och Mina flickor hade världens jobb med att få allt att funka med väskorna. Vårt företag aWEARness ECO uf går bra. Mycket bättre än vad vi tänkt oss från början. Under torsdag och fredag sålde vi 19 väskor. Helt underbart. Vi har redan en fot inne på den "övriga"  marknaden så som återförsäljare etc.  Vi bildar ett dynamiskt team, med olika viljor som drar åt olika håll, men hålls ändå samman av vår vänskap, lojalitet och företaget. Obeskrivligt. Det är en fin känsla att veta att man har sina girls att luta sig mot när det går trögt. Det är inte ofta man träffar på sådana människor. We did it, and we're gonna go even further. Vi har fått otaliga beställningar på väskorna, så det gäller att ta sig samman och fixa hemsidan så fort som möjligt. Det delades ut pris sen i slutet, och vi var på vippen till att vinna priset för bästa monter. En poäng bakom ettan. Bra ändå. Så man har inte gått och plockat löv från marken som en galning for nothing.
Skyndade iväg till limhamn för att fixas inför catwalken. Tog sin lilla tid med smink och make-up, men det spelade ingen roll för vi hade kul, vi tjejer som va där, drack champagne och hjälpte varandra med allt möjligt. :) Senare när vi väl gått fram och tillbaka i klänningarna så blev vi fotade av ett tiotal fotografer. Who was the front (wo)man? IIIII haha.. de blev så faschinerade av hur avslappnad jag va framför kameran och mina poses att jag blev erbjuden jobb. Hahaha tänka sig. JAG!? :D Såå roligt sååå.
Utgång sen. Med skillat hår och skillat smink (tonade ner det såklart) skillade vänner, på ett skillat ställe. Oförglömlig kväll.. Det var gryyyymt. Eller som M sa; dä tuuuuuuuungtt äre... haha :D



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0