wright were u write

Egentligen är jag way too tired för att skriva. Har srkivit hela dagen idag pga nationella provet i svenska B. Min "skrivknöl" på höger långfinger värker, vuxit sig dubbelt så stor och är röd. Mysigt eller hur? Skrev för övrigt den sämsta smörjan i mitt liv. Något om hur mäniskoliv utvecklas. Som vanligt satt jag den första timmen och glodde upp i taket. Den andra timmen glodde jag ner på pappret. Den tredje började jag skriva nåt skit.
Time'll tell... höhö (ja, egen förkortning där ja)

Körlektionen efteråt gick jättebra. Fick massor av beröm. Kanske för jag och J var superduktiga igår och pluggade teori? Mer skratt än plugg.. men lite blev det :)

Nu ska jag på jobbmöte, och sen hem och nanna.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0