cash i stora lass

Kom att tänka på finanskrisen i världen.
Jag har ju lite av min egen kris - typ alltid. Men just nu, sista året på gymnasiet är det lite extra som ska läggas ut lite här och var. 

Studenten, med lastbilsflak som alla ska stå och härja på, fester.. etc
UF företaget som ständigt ska ha tillskott av finansiering. (Kul grej dock)
Körkortet. (Också roligt. Har min första körlektion nu i dagarna jippiiee )
Min födelsedag.
Alla andras födelsedagar under våren. (Alla lyckades tydligen födas då. Mycket sommaraktiviteter haha)
Resor. (London, Berlin, Prag, Barcelona... ja you name it. Alla under loppet av 4 månader)
Låt oss nu inte glömma alla vardagliga ting också.

Ja.. Var kommer jag att vara precis efter min födelsedag, ekonomiskt sett.. Only God knows..



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0