does and don'ts

Det enda som lyckats utmärka min dag på något som helst sätt, är att jag inte gjort ett piss. Verkligen ingenting. Har ont i benet. Förmodligen av stelhet. Ja så är det nog. Haltar genom  huset som om att jag vore en 80-årig tant som brutit lårbenshalsen förra året. Nej usch. Snart är det dags att försöka vrida tillbaka dygnsrytmen. Inte vet jag hur. Känns som att jag vaknade för lite drygt en halvtimme sen. Allt är detsamma när man tittar ut i höstrusket. Mörkt, kallt och blött. Blä
Har tonvis av saker i min agenda som ska göras. De blev inte gjorda idag. Inte heller igår. Eller i förrigår... Eller någon av dessa ledighetens underbara dagar som jag haft. Nähäpp. Så var det med det.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0