highway to the future?

Så, imorgon gäller det då. Högskoleprovet.
Man ska helst vakna pigg och alert, på hugget för att skaffa sig det bästa möjliga resultatet. Får inte försova mig. Finns inget som heter, ojsan jag kom försent där inte. Får sluta upp och vara så barnslig nu. Det är allvar. Det är bara jag själv som kan avgöra min framtid, och den ska helst inte sovas bort. Kollade igenom ett gammalt prov för en stund sen. Det är sinnes. Kommer mina nerver palla trycket? Eller kommer jag få en blackout?
Ska ställa alla satans klockor som finns på 06:30 imorgon bitti.
Jag ska göra bra ifrån mig. Det ska jag banne mig!!





Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0