rainy day

En anmärkningsvärd dag. Regnet föll och blåsten gjorde allt mer tragiskt. Även om jag vaknade upp sent, endast för att mötas av stress och åter igen mer stress. Jag fick en mängd saker avklarade som jag fruktat en tid. De var inte så farliga som jag trott. Mer arbete återstår. Mycket mer.

Ingen bra dag att ha lugg.
Jag är mig själv, varken mer eller mindre.

Och jag stör mig på dig, dig, dig och dig. Dig också. Och dig. Speciellt dig och dig.
Så nu är det sagt. Jag känner din falskhet och tankarna du döljer. Jag kan lukta mig till sådana som dig. Dina intentioner stinker mer än du tror. Dina blickar färgar av sig som sot där du låter din blick svepa fram. Svart är din själ, svart är ditt sinne. Ditt skratt som knivar skär. För många av din sort har jag redan mött. Och på dem jag är så trött, så trött. Ett tag till ska jag låta dig hållas, men sedan kommer natten övergå till dag, och du för hela världen stå till svars. För mig, för dem, för dig själv.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0