rainy eyes


Herre min jösses, gårdagen var exeprionell till den mån att jag sov halva dagen och låg i sängen och glodde film två tredjedelar av resten...  Förutom piss skolan då såklart.
Av nån anledning tycker jag om geografi. Det är intressant att se vilka sjuka namn städer och platser kan ha. Vad sägs om "Snake River" haha :)
Så fort jag kom hem kastade jag mig på sängen och skulle ta en power nap.. vilket snart förvandlades till tre timmars härlig sömn. ( Love it ).  Strax efter mitt uppvaknande skickar min pumpkin ett sms där hon ber mig gå ut om 20. Så cruisade vi runt på stan, eftersom hon denna dag klarat sin uppkörning. Mucho grattis babe!
En Geishas Memoarer gick på tv, och jag blev förtrollad. Kunde inte slita mig från sängen ( igen ) och TVn.
En mer psykologiskt djupgående film får man leta efter. Och eftersom att jag är den sjukligt sentimentala varelse som jag är, så grät jag floder på slutet. Äkta kärlek övervann alla hinder.. wow.. sagor är då fina ting. Men, men, det är tillåtet att drömma sig bort, visst? Direktören, vilken stat är du i nu?
Om någonsin blir japan, så vill jag bli som henne.
 




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0