say what

Sagt den senaste tiden;



- "Vi borde skicka Jäz till de där köttätande kannibalerna också.."
Refererat till en artikel i Metro om kannibaler som styckat och velat äta upp tre albino människor.
Ja, jag är så blek.

- "Asså.. lugg.. din lugg.. den är så fin. Speciellt när den är så över ögonbrynen.. wow.."
En aning full Os. :)

- "Nej vi kan inte gå hem till mig. Min tvätt är på balkongen"
J igårkväll när hela tjocka gänget ville ha efterfest hos honom

- "Här står du och fryser. Titta på dig, eller på din arm. Du har gåshud ju. Du fryser jättemycket. Gå in och värm dig"
Vid en rökpaus. Jag visste tydligen inte själv att jag frös?

- "Ska du med o pissa?"
Öh... nej. En kille frågar medan den andre av dem går iväg in i mörkret.. hmm



Kommer inte på fler för tillfället. Inte så kul om man inte förstår sammanhanget. Men tro mig, jag sskrattar fortfarande när jag tänker på dem. hihi :)



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0