sorry

Alla gör vi misstag.
Jag önskar att jag kunde göra mitt ogjort.
Nu kan jag inget åt det göra. Jag önskar bara att jag visste hur sårad du skulle bli.
Då skulle det aldrig ha hänt. Aldrig någonsin. Aldrig.
Förlåt.
När du uttalade de ord jag visste du höll inne med så sprack mitt inre i tusen bitar
Jag visste det, men jag ville inte veta
Jag grät floder innombords, fast jag skulle vara glad och le
Insidan rasade samman
folk förstår ju inte, klart de inte gör, för de vet inte
vet jag ens själv?
Vet DU?
Saker vi inte har någon kontroll över händer
de händer om och om igen
Jag höll inte mitt ord
gick över gränsen
Jag kan inte säga mer än förlåt
Förlåt!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0