lovet har börjat

Vaknade upp febrig och slö och med dimma i ögonen.  Åt  frukost och drack massvis med  te för att lindra smärtan i halsen. Orkar inte det här mer. Att vara sjuk är det värsta som finns. Tror det började i lördags under högskoleprovet. Med alla pauser, ut och in, drag i klassrummen... och sedan utgång på kvällen då jag redan var slutkörd. Gjorde så gott jag kunde, och förhoppningsvis räcker det för att platsa på utbildningen till hösten. Har ju våren kvar som livlina haha. Kändes ganska bra ändå. Som många av er redan vet, som gjorde det i lördags, så var ju matte delen först. HA till min stora... besvikelse, glädje.. jag vet inte. Fick en skrattatack av ren panik. Hittade också Lunds mysigaste fik.  Helt underbar pastasallad med kycklingfilé och ciabattabröd, helt i italiensk stil. Himmelskt. Lunchade ihop med två nyfunna vänner, mycket trevligt må jag säga. Mot dagens slut så kände jag bara hur min hjärna sjönk ihop som en ballong man släppt ut luften ur. Var helt matt, ville bara sova. Dock lyckades vi träffas och laga middag och äta tillsammans hos E. (Mycket mat denna dag?)  Sen drog vi oss till lilla där det var kaos med oss som vanligt. Kan inte bli mindre än kaos när vi är i farten. Fick company av ett tiotal andra senare. Många skratt och glas som åkte i marken. Skulle till Buddha senare, men jag var alltför trött så jag sa adjö och begav mig hem. Min vanliga ritual med att fylle ringa gjorde jag också. J fick bli offer denna gången. Skulle till vår kära huvudstad, men jag beslöt mig att inte fullfölja planen. En enkel anledning; håller på att bli sjuk ... än en gång. Nåväl..  Idag har jag bara haft dubbel körlektion. Inte att misstycka. Älskar att köra! Som grädde på moset fick jag en komplimang, att jag är talented for the driving rutine.. yeii.
Ska nog lägga mig snart..
Var hälsade.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0