zzZZzZzZzzz..

Är det en vana? Är det en sjukdom? Är det en fas?
Vad i helsike är det för något?
Jag är nog den människa i min omgivning som kan sova mest, och minst. Det händer att jag sover mindre än tre timmar per natt i en hel vecka. Men än mer konstigt är det att jag också kan sova mer än 17 timmar per dygn.
Igår till exempel, då la jag mig i soffan för att glo TV och vila. Jag somnade vid 17 tiden, och gissa när jag vaknade? Vid sju nästa morgon, seg och trött, och fullt beredd på att sova vidare. Det hade blivit så om jag inte vart tvungen  att masa mig upp för att engelskan börjar så tidigt som den gör, och jag måste hinna med den tidiga bussen. Usch.
Blir jag aldrig utvilad?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0