Åter skola, åter bekymmer?

Första skoldagen idag efter det två veckor långa lovet. Kändes helt okej, kanske aningen ovant. Hade bara två lektioner, där vi i princip gjorde ingenting, pratade bara om den kommande månaden och studenten/balen. Sen stack jag iväg på körlektion. Gick bra. Kanske det är tid för mig att sluta säga att det gick så eller så? Kan ju köra nu, kör riktigt bra, och på torsdag gäller det! Wihaa

 Älskar mina avklippta very vintage herrbyxor som jag köpt på second hand. Helt underbara!
Nej, nu återstår två tal till svenskan som ska skrivas, jag ska glorifiera Malmö (är det ens möjligt?!) i två olika versioner, en till barn och en till politiker. Usch. Sen måste jag få klart tyskan också. När blir det tid för att plugga teori? Religion?
Ahh mamma mia...



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0