boom boom pow

Kan inte känna av min kropp. Har varit och tränat. Hur länge sen var det sist? En månad? Tror det var mer...  Jag känner mig i alla fall sjukligt otränad. Var och körde också. Fyfan vad bra det gick. Tror det var min bästa körning hitills. Var först jättenervös för att jag inte kört på över en månad, men så fort jag satte mig i bilen så bara flöt det på. Kan inte med ord beskriva hur glad jag är. Körläraren sa till och med att han tror att jag kommer klara uppkörningen från första, plus en massa andra uppmuntarnde saker, som att jag var en av de bästa elever han haft. Oj.. jag bara.. ööh kan det stämma. Äsch, så säger han säkert till alla. Men just idag gick det absolut felfritt. Boom boom  pow!! :D
Får se om det går lika bra imorgon. Nu ska jag till sängen och börja på min bok. Nattttii



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0