dampdagdampdagdampdagdampdag

Vilket jävla skit! Vart man än vänder sig så ska de ha pengar av en. De kan vända mig upp och ner, ta allt jag äger.. göra vad som helst, men jag har för helvete inte pengar att ge. Med "de" så menar jag de överordnade i detta avlånga land, de som fastställer hur allt ska va i varje stad och kommun och landsting. Jag fattar bara inte en grej. Varför squeeza ut allt man kan från de svagaste, studenter och gamla? Räcker det inte med att jaga sjuka, utan de måste ta pensionärernas pension, ta från dem som byggt upp och styrt upp landet för dem som styr just nu! Jag blir arg.
Vägverket mjölkar pengar från stackars elever som vill ha sitt körkort, jag menar, comman, hur långt får det gå? Halkan går på 1900, uppkörning, teori, TILLVERKNING AV KÖRKORTET 400 fuckin äckliga kronor. AAAHHH plus alla lektioner. Otaliga lektioner... jag säger bara JEBITE SE U USTA!

Oh please , let me flee,never to return

Känner att min mage inte orkar mer! Ser ut som att jag är i tredje månaden eler något. Kan den här känslobombem bara smälla någon gång så jag kan gå vidare med mitt liv. Just nu, mitt i allt trassel dessutom..

Har lust att bita någon riktigt hårt i armen.
DAMP



Kommentarer
Postat av: marie

du får bita mig om känslan går över <3

2009-04-21 @ 22:52:01
Postat av: Jäz

naw sötaste <3 tack, men det behövs inte idag iaf :)

2009-04-22 @ 15:09:42
URL: http://jaezz.blogg.se/

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0