En dag utan måsten

Vad är det med världen idag? Jag vaknade sent och är seg som bara den. Har glömt hur drygt det är att vakna sent egentlignen. JAg har i alla fall lyckats med något. Har ringt och bokat körlektion till idag. Wow, första gången på en månad. What's up with these breaks all the time?   Sen har jag snackat med Lina, vi har bokat morgondagen för umgänge. Det behövs efter så lång tid då vi inte haft någon kontakt. Sen början av december. Shit.. Tappa aldrig kontakten med era nära och kära.

Vad ska man göra nu? En dag, helt fri från måsten. Vad gör man? Är det såhär det känns dagen efter man tagit studenten? "Vad händer nu?"

Ska gå och laga middag, packa undan tvätten från igår och klä på mig och dra iväg och köra. Går runt i min älskade morgonrock hela dagen. Mmm me like
Kanske man skulle ner och sola en stund?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0