en vän i alla tider

Igår efter skolan stack jag och Alex till Entré för lite shopping. Från hennes sida. Jag planerade absolut inte att köpa en endaste liten grej, med tanke på hur mycket jag spenderat senaste månaden. Jag lyckades avvärja mig ganska bra, men det blev ändå en söt klänning från Gina Tricot som fick följa med hem. Den satt så perfekt och den var riktigt billig att jag inte kunde stå emot. Nu har jag i alla fall en klänning. (Som man kan använda)
Utöver det var det bara min älskade 2000 calorie maskara som jag köpte. Max Factor har verkligen det bästa sminket utan tvekan. Sedan drog vi till Mobilia där fikade. Det blev en lång pratstund. Behövdes verkligen. Så skönt att ha henne att dela med sig av grejer med. Ingen förstår mig lika bra som hon gör.

Solen sken och vi cruisade runt lite. Myspys.


Passade på att inviga mitt Calvin Klein linne också. Utmärkt med jeansen med hög midja. Ännu roligare blev det efter att jag städat rummet och hittat grejer jag totalt glömt bort att jag hade, som mitt halsband! En ganska kickad outfit må jag säga att det var. :)


Linne - Calvin Klein
Jeans - Gina
Kofta - HM
Halsband - minns inte :P  oldie
Väska - aWEARness ECO



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0