funderingar kring viktiga saker

Hmm.. nu sitter jag här igen. Med samma känsla i kroppen.  Trött. Allt inom mig skriker efter att få lägga sig i sängen. Oh, min underbara säng. Men nej. Jag plågar mig själv ständigt. Är vaken.
Vad gör jag? Absolut ingenting.

Funderar på drinkrecept inför helgen. Har surfat runt en del och letat. Har faktiskt hittat ett par riktigt bra :D Fast, om man skulle skaffa all den sprit som behövs skulle man behöva ett par lappar till i plånboken. Fasen. Jag vill vara bra på att kunna göra drinkar. Ska rådfråga en kompis som kan mycket i ämnet...

Puhh.. blev det plötsligt varmt här inne eller?

Vilken outfit ska man ha? Jag vet.. jag vet.. tiiiidgit och tänka på det nu! Flera dagar kvar... men jag gillar att bolla med tanken. En ny era. Ny tid av plagg. Har ju totalrenoverat min garderob, så det ör bara kul att tänka ut outfits.
Det är en tjejgrej.



Kommentarer
Postat av: marie

det ÄR en tjejgrej =)

2009-04-07 @ 11:42:48

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0