gomorrafeber

Lite dålig kvalitet på bilderna due to my excellent phone :D Måste verkligen skaffa en ny mobil, min kära SonyEricsson är inne på sina sista levandsmånader. Har fastnat för det här med shorts, och boots, tycker det är himlans snyggt alltså. :)

Det blev lite annorlunda än planerat idag. Skulle egentligen ha jobbat och hjälpt mamma med tvätten. Jag är som jag är, så jag slingrade mig och gick till stan och träffade Alex. Jag blev dock straffad. Tappade min cigarret och med mina väl utvecklade reflexer så lyckades jag fånga upp den. Det skulle jag inte ha gjort. Nu brände jag min riktigt illa mellan fingrarna på högerhanden. Usch, det gör verkligen oooont.
Lyckades fynda lite på H&M, två linnen och en kjol. De är i lite retro-bohemian stil, så vi får se hur jag lyckas kombinera dem. Lär använda dem i Berlin, storstad, mer är tillåtet.
Blev lite sugen på att köpa Gomorraboken idag på Lagerhaus. Fast, det känns inte lönt att köpa böcker när mna kan låna dem. Kilade in på biblioteket, men den var utlånad och så är det kö på den. Jag roffade åt mig två andra böcker istället. "Den andra kvinnan" av Douglas Kennedy och "En sort kärlek" av Ray Kluun. Det återstår att se om de lyckas intressera mig mer än 20 sidor inpå...



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0