goodie day today

En kopp te sitter bra. Den andra för idag. Provade det gröna teét som vi köpt, smakade väl sådär, är nog van att dricka det svarta. Men man lär sig uppskatta saker efter ett tag. Idag var jag som en levande zombie, gäspade nog en miljon gånger, kanske mer. Fick kramp i kinderna. Highlight of today: religionsprovet som jag, note, pluggade på i en timme, dvs läste bara igenom allt i boken en gång kvällen före, fick vi tillbaka idag.
(Gillar när lärare rättar snabbt, annars hinner man glömma och bryr sig således inte så mycket om resultatet) Fick mvg. Ganska kul dessutom, vad jag vet än så länge så fick jag bäst i klassen. Bujakasha!  :D  
Magnus utvärdering av talen i Sv C fick vi också, mvg både på muntliga och skriftliga delen. Om jag ändå bara ansträngt mig aningen mer från början... om så.. Nåväl, no shit, no stress. Tar det med en klackspark, ska nå mitt mål ändå.

I väntan på semifinalen i champions league kan jag förtälja att jag upptäckte en helt ny värld idag. Tack Josie! Weekday har tydligen en våning till! Wow, tidig, men jag kom till himeln haha. Stackars josse fick vänta medan jag provade en massa kläder. Synd bara att budgeten är så knapp nu, med allt som ska fixas inför balen, studenten, min födelsedag och Prag... Men affären finns kvar, så jag misströstar icke. Köpte två underbara tröjor som jag lägger upp bilder på lite senare efter matchen.
Två limousiner inför balen också, vi är 12 st, så det blir perfekt. :) Så kul det ska bli. Och tack vare Fanny så ska hela klassen ha champagnefrukost tillsammans hos henne. We likie!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0