hektiskt...

Känns ganska drygt att vara tillbaka till allvaret nu. Imorgon är det måndag, precis som vilken vanlig skoldag som helst. Bara att jag missat en hel skolvecka med tråkig info om änu tråkigare prov och inlämningar. Orka! Vi har alldeles för mycket nu känns det som.  Men veckan som kommer är dock inte det minsta vanlig alls.

Måndag: Körlektion, klänningjakt, skojakt (såg klackarna jag letat efter och väntat på i 3 månader)
Tisdag: Reunion med TY 5  yeii :D  ,  Körlektion, Halka
Onsdag: Teoriprov, körlektion
Torsdag: Körlektion, Uppkörning
Fredag: fett stort religionsprov (may the lord have mercy on me)

Missar alla religionslektioner fram till provet, plus att jag missat alla tre denna veckan. Äsch, inte för att det rör mig i ryggen, men mina nerver klarar inte sämre än vg denna gången, har verkligen gjort allt i mvg+ stil gällande religionen hittills...
Körde med Volvon idag. Oh my God, vilken lyx, vilken komfort, vilken känsla.... WOW



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0