hund(bajsens) stad!

Förutom det faktum att jag nu vet vad jag vill och ska göra, så är idag en sån där absolut göra-ingenting-alls-förutom-att-lata-och-sega-till-max-dag! Helt underbart. Har umgåtts med familjen sådär härligt som vi brukade, har varit duktig och tagit reda på information om lite saker jag måste ta itu med, har gjort tusentals onödiga test på facebook, och såklart latat mig. Ätit godis så jag fått ont i magen. Jag har dock åstadkommit en effektiv och saklig grej, tog ut disken ur maskinen. HA! Det är i alla fall någonting.
Tänkte ta tag i mig själv lite och maila Uno om talet i eng C, börja så smått på "malmö" talen i svenskan, och planera lite grann inför imorgon.

Har läst lite broschyrer om Berlin sådär i förbifarten. Den staden tycks ha allt inom alla områden. Till och med 100 000 hundar, som producerar lika mycket latrin, som ingen tar upp för det inte finns någonstans att kasta. Ser man på, eller rättare sagt, man får se upp! Nu är det bara fyra dagar kvar!!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0