i valet och kvalet

 Solig och härlig dag på stan med Josse. Vi vandrade stan i alla väderstäck. Lite motion i vårvärmen. En mysig dag med en mysig vän. Träffade också D på triangeln och hade en liten chatt. Orkar man egentligen gå ut ikväll? Jag känner mig seg i kroppen, men jag vill. Har inte ätit kebab på hundra år, och den känns verkligen som en sten i magen nu. Har även planerat lite inför högskole valet, skrivit upp listor och prioriterings ämnen ock så. Känner min inte så värst pepp, men jag lämar beslutet om framtiden till en annan dag då jag har mer framtidstro. Vi kollade också på Robinson, och det var ju hur kul som helst eftersom en gammal lärare till både mig och brorsan är med. Go Raffe! Scientologerna har öppnat en ny kyrka här i närheten. Wow, 2500 högt uppsatta inom rörelsen var här idag. Lol, vi kända för två saker åtminstone haha Robinson raffe och scientologkyrkan.
Nu är det dags att avgöra om jag ska stanna hemma och ta det lugnt ikväll, eller bege mig utåt och partaja och slösa pengar? Tufft.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0