iching days

Har inte haft ork att uppdatera något. Knappt orkat att sitta vid datorn alls. Efter uppkörningen igår så kom jag hem och sov i fyra timmar. Sen läste jag igenom religionen. 126 sidor judendom och kristendom, plus stenciler, häften och anteckningar. Det räckte tydligen, för när jag åkte till skolan och gjorde provet så kunde jag allt. Piece of cake ärligt talat.  :)
Är helt trött och hängig annars. Sover jättemycket, men blir aldrig utvilad. Har fått världens pollenallergi tror jag. Bara nyser hela tiden, ögonen rinner, kliar och bränner. Näsan ska vi inte tala om. Usch. Klarar inte av att ta ett helt djupt andetag utan att kag får nysattack. Inga parfymer, tidningar eller andra lukter uppskattas. :(

Känner mig likt fågeln på bilden.




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0