Pimp my (student)dress

Soligt idag, och det höjer humöret, dock kallare än i Berlin. Borde kanske sluta tjata? Haha, svårt, svårt.
Har idag lyft humöret med två grejer till, förutom körningen och vädret! Har köpt mina efterlängtade sandaler från DinSko, som försvann efter ett par dagar sist. Har väntat i tre månader! Idag är de mina, passar perfekt! Studentklänningen är köpt. Slog till, bara sådär. Paff. Ingen speciell, helt vanlig, vit, lite ballong-aktig, skön att röra sig i, billig, helt enkelt bra. Går den sönder, blir spilld på eller får fläckar eller något så lär jag inte sörja alltför mycket, och det i sig är jätteviktigt eftersom det lär vara en hel del fullisar ute då. För att göra den lite personlig så tänkte jag pimpa den lite. Hur det blir återstår att se den 3e juni!

      



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0