shubidubi

Så synd, två av mina flickor har skaffat likadana studentklänningar. Auch. Sånt är svårt. Det fixar sig tjejer! Besides, ni ser fantastiska ut, med eller utan just den klänningen.
Fasar inför att jag blir ihoptussad med en vampyr! Jag vill inte ha nån vampyr :O  Jag vill ha det gulliga leendet och hårsvallet. What the fuck... Jag är mer värd än så. Så det så.
Ske min vilja, som jag sa, en dag, så ska ni se... får hoppas att jag inte tappar suget när jag väl fått smaka på äpplet. Man vet aldrig. Blir förvånad över mig själv titt som tätt, kan likväl hända att jag börjar bete mig mer kvinnligt? Vem vet... vem vet  ;)

  En snubbe kom fram till mig på busshållplatsen och började sjunga; "You have so beautiful legs, beautiful legs..."  Jag bara "ööh" He gotta be kiddin me. Freaky.
Han: "Did you hear my song to you? Do you have a boyfriend?"
Jag: "Yes, you stand no chance, please stop talking to me."
Han: "I know him"
Jag: "öööhhh"
Han: "What is his name"
Jag: "It's irrelevant"
Han: "...hihi..I know him..yes yes, I know him very well"
Jag: "Ok"
Han: "Yees.. I know him!"
Jag: "... Ok...which one of them?"
Han: "......" (Fundersam, sen flinande)

Medan han flinade på hoppade jag på bussen snabbt. Det var nästan lite roligt, för han var inte påflugen på något sätt, mer som att han ville ha kontakt med någon, vem som helst. Vet dock inte, men glad blev jag att bussen kom då, hade nog inte varit lika trevlig länge till...



Kommentarer
Postat av: eila

HAHAHAHA DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREN <3

2009-04-27 @ 21:49:04

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0