"Skyll dig själv då"

Så sa jag till min lärare i svenska när han bad mig gå upp och hålla mitt rrrreeeetttoooorrriiissskkkaaa tal. Han blev nog lite chockad. Jag med. Vilken grej att säga... 
Höll mitt tal om Alkohol och droger i trafiken i tisdags på svenskan. Det gick insanely bra!  Jag var inte förberedd det minsta, hade läst igenom det tre gånger, men det gick nog bättre än vad jag tänkt mig.  Fick riktigt bra feedback också, det tackar man för. Valde ett aktuellt ämne, och att jag gick "riskettan" i fredags hjälpte nog en del. Det borde nog bli obligatoriskt för alla bilförare, gamla som unga, att gå den kursen. Dock lite overkill med priset.. 500 kr för 4 timmar.


DON'T DRINK AND DRIVE



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0