soligt och vårigt

Dagen idag var solig och varm och skön! En såndär... superbra dag helt enkelt. Började sent, och hade bara tre lektioner, varav en var seriös kan man säga. På svenskan fick vi tillbaka feedbacken från klassen gällande våra tal, och det enda jag kan säga är wow. Tack! Fick enbart super positiv respons, så det gjorde verkligen min dag!
Efter det satt jag, Johannes, Victor, Josefin och Phille utanför skolan och njöt av vårvärmen. De pluggade geografi och jag sov på josses härliga bröst. Ja bröst.  De är sådär perfekta för att sova på.
Sedan bar det va till tyskan och där pratade vi bara om Berlin och vad vi skulle hitta på. Kan knappt vänta. IIIhhhh ska bli sååå kul!!!
Vi fick sluta tidigare så jag stack till Triangeln för att leta efter potentiella student klänningar, alternativt balklänning. Ingenting. Vilket fattigt utbud!
Får verkligen hoppas på att Berlin har mer att erbjuda i  klänningväg. Köpte i alla fall min efterlängtade kavaj, och den gamla goda vaniljparfymen från Yves Rocher ♥
Träffade på D där han jubbar, så det blev en liten pratstund om skola, liv och framtid.

Solen sken än mer idag och jag var på strålande humör! :D



Tunika - Vero Moda
Skinnpaj & stövlar - köpta utomlands
Brillor - RayBan
Väska - aWEARness ECO




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0