sommar feeling i norra skåne



Igår gick jag och la mig klockan 23. Orkade inte hålla ögonen öppna något mer. Det var precis så att jag orkade ta mig till sängen. När huvud mötte kudde, klickade det direkt och bar av till drömmarnas förlovade land.

Wow vilken utflykt det blev idag! Vi åkte upp till Ängelholm, sen vidare till Mölle och ner igen vid kusten. Naturen där är Überskön!! Man skulle nästan haft ett sommarställe där i Mölle, nära till Malmö  och nära till Båstad. Det härliga vädret, musiken i bilen och hela stämningen fick mig att tänka på sommaren, och tennisveckan i Båstad... Jag vill verkligen dit. Får se om vi kan bli några stycken som tar en heldagstur dit. Om jag är i Sverige vid tidpunkten, men det hade dock inte varit fel. Stannade vid en restaurang på hemmavägen och åt, hur mysigt som helst. Känns som jag har en sten i magen nu haha. Men kära läsare, nu ska jag kila iväg, blir hämtad om en halvtimme av Martin. Vi ska iväg några stycken o fika och så. Njut av söndagsångesten jobbare därute! Tjingeling.

 


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0