senaste tiden

Några nätter på raken har jag gått och lagt mig tidigt och sovit riktigt gott. Älskar att jag möblerat om rummet och slängt ut hälften av alla grejor. Det blev inte minre än sex stycken proppfyllda  ikea påsar med stuff och två svarta sopsäckar med kläder. Det ni!   Och min kudde som brorsan gav mig. Den är insanely mjuk och skön och stor och underbar! Love it.

På senare tid har det varit tunnt med uppdatering här, men tyvärr tog mitt riktiga liv överhanden.
Det har varit UF-mässa på Malmö Arena, och den gick piss. Procivitas vann allt. Fuckem. Fast vi sålde ändå väskor, så nu vid bokslutet kommer vi ha ca 600 kr var. Ändå lite plus hihi. Kommer att platsa fint i min ficka i Berlin, woho! Vi tjejer på tyskan har snackat en del. Resan lär icke bli tråkig kan jag lova mohaha.

Högskoleprovet gick sisådär. Sämre än sist, men inga sura miner, resultater från i höstas räknas ändå. Syller inte ifrån mig, men jag hade mina orsaker för att det gick som det gick. Helt slut efter tre veckor i skolan med FULLPROPPAT schema, mässan, antibiotika och en viss distaktion. Nåväl.

Gjort av med mer pengar än vad jag egentligen någonin kommer att ha. Bytt ut halva garderoben. Det är i alla fall en kul grej. :) Det är bra Jäz.. trösta dig själv... snyft.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0