Chokolade aus Schweiz bekomme ich nicht jeden Tag!

Det som gjorde min dag idag.. Ahh är fortfarande lika chockad... 
Inne på expeditionen i skolan väntar ett brev på mig. Ingen avsändare. Och en chokladask med Schweizisk choklad.. hmm tänker jag. Skumt.
Öppnar brevet och läser, och det är världens sötaste brev från min vän M från Schweiz.  Kan ni tänka er!? :D
Så himla fiiint gjort. För han vet att jag äääälskar choklad över allt annat. Herre Gud.. det förgyllde min dag.. nej hela min vecka så otroligt!  Tack älskade!!

M, you really are something special. Thank you so much for the letter and the chocolate.. your action was original and sweet.. I'll remember it forever.. The first who ever does something so special for me... wow.. I'm speachless. ♥






Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0