De 10-Schulman buden

Läste ju såklart min favoritblaska som vanligt idag. Där visar Schulman stolt upp sina 10 - Schulmans bud..
Lagar
att följa om man är bloggslav! Skulle väl inte påstå att jag är en slav under mitt bloggande... skriver mest för att skriva av mig. Mitt dagliga behov blir någorlunda tillgodosett såhär..  Är inte på jakt efter att bli populär i någon kategori och bli omskriven i tidningarna som fjuttis bloggaren Jäz.. nopp. Blonderingen, och spray-tanen sparar jag till Kissie. (Undrar om hon kissade på sig ofta som barn? Därav namnet? Vem vet.. ine för att hon är särskilt mycket mognare nu heller.. men men.. )   Alex Schulman skriver i sitt sista bud att man ska vara tjej, och 17 år. Jag får rätt på tjej, men nog är jag lite för gammal.. va..? Eller vad tycker ni?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0