Drömklänning till studenten

Först ville jag inte publicera den här bilden i rädsla av att någon skulle stjäla min ideal-studentklänning..  Men kom på att det i princip är oundvikligt. Har ju beviset på att jag var först med idén på just den här modellen. Vet icke om den ens finns att köpa. OM den nu skulle finnas, så vill jag ha den. Jag måste ha den. Den är MIIIN!!!


Det är Allesandra Ambrosio som  bär denna ljuvliga skapelse.
Oh.. MIN min min min miiiiiin. Vill ha den sååå mycket!
(Klännigen. Men tjejen vore inte helt fel hon heller)

Är den inte sjukt fin?
Om ni vet var det finns en liknande att skaffa, så säg  till!!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0