Fedde le Grand

                                                       Klicka för att öppna bildvisaren
Don't mind the mongo-pose    :P                                              Fedde le Grand

Slagthuset igår.. det var årets utekväll.. Märk mitt ord, årets! (En månad inpå.)
Stämningen var oslagbar, jag tror aldrig att jag varit med om att så många människor är positivt inställda till sin och andras utgång. Det är mer än ofta att man träffar dem som är mindre sugna på att roa sig, och mer sugna på att ställa till det på ett eller annat sätt. Men Gud vad kul det var igår. Jag, A och M stack dit tillsammans, men väl där så träffade vi otaliga välkända ansikten. 

 Alla var där. Var du inte där? Synd, då missade du en sjukt tung kväll.

Enda minuset var väl att jag inte dansade mycket.. knappt något alls.. och jag som var så danssugen.. :(    Tyvärr blir det så ibland... Lärde känna Ang's kompis. Så sjukt nice person. En sådan man skulle krama hela tiden så söt den är.
Sen hade jag och Ang för oss sjuka saker. Han stöter på en tjej, vilken som helst.. när jag ser detta går jag dit och kramar honom och förstör hans ragg. Hela tiden. Lite taskigt kanske, men det var för hans eget bästa.
(Fick senare "lära mig" att killar inte tänker som tjejer när det kommer till den punkten. De har inga skuldkänslor...) Nähä..

Men det var riktigt roligt ändå...
Drinkar och shots blev det gott om.. Slösade knappt en krona. bartendern  mixade sin egen drink till mig, och alla tyckte den var extremt god. Jag med. Det var den godaste drinken jag någonsin druckit.. Tvivlar dock starkt på att han skulle kunna göra om den.. et var ett sött-syrligt hopkok av allt möjligt. Yum
Nåväl.. efter en kväll av många skratt, kramar, drinkar, skämmiga stunder, folk...  så somnade jag så snart jag kom hem.
Idag är en annan historia... Seeeeegt...




Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0