Half way round the world, or just around the corner?

Hur går det egentligen till när man träffar en person? Jag menar... hur känns det... vad tänker man... hur beter man sig? Vad har man för baktankar? Har man ens baktankar?

Anledningen till att jag kom att tänka på det är att jag precis såg klart filmen Holiday, med Jude Law, Cameron Diaz, Jack Black och Kate Winslet... Mycket vacker film.
Vacker.
Så kan den beskrivas.


Vad tänkte jag när jag först träffade dig?
Otroligt nog så tänkte jag inget alls.. jag bara kände... och det är härligt.


Det var över ett år sen nu.. för att gå tillbaka till nuet, så märker jag att jag tänker. Jag tänker, men känner inget. Det är fel håll att gå. Me så är det när man inte är redo att känna än. Får väl fortsätta tänka tills jag kan stänga av tankarna och bara känna igen.. det vore trevligt för omväxlings skull...

Våren.. vart är duuu?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0