Klick Klack...

Vilken kontrasterad och nyanserad människa jag är.. I fredags var det full fart, utan ett enda stopp att pusta ut. Hem till E för en supermysig middag med underbaraste folket. Dessert, vit chokladmousse med frukter och bär.. auch.. det var så himla najs. Det blev en massa prat, skratt och foton. Hur kul som helst. Sedan bar det av till stan och Buddha. Hehe vart annars ;)   Jag trippade iväg på M's skyhöga, perfekta, underbara, cp-sköna klackar... De var i högsta laget, men tro mig, jag har aldrig haft skönare klackar på mig!! Vi hade jättekul.. dansade i flera timmar.  Hellyckad kväll! 

Lördagen och idag har varit betydligt lugnare... Jag har sovit.. sovit.. och sovit lite till.. haha :) Nej men, jag känner att jag behöver det efter en så hektisk vecka. Kommande kommer inte vara särskilt mycket lugnare, men men, det gäller att vila upp sig under helgen. Kollade på Den Gröna Milen igår... oh alltid lika sorglig, till och med efter fjärde gången man ser den... =/  

Nu ska jag ner och sola och sedan blir det att plugga organisation&ledarskap, tyska och religion. 

 M i sina underbara klackar som jag fick låna! Underbara M.. tack så mkt. :)  Ska skaffa mig ett par liknande... altså.. de var amazing. 



 

Kommentarer
Postat av: marie

hihi anytime <3

2009-02-02 @ 16:46:31

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0