My babieeeees!!



  Såååå fina!!


Jag kunde inte tro min ögon imorse när jag gick förbi Scorett! Ett par sandaler som drog till sig all uppmärksamhet.. Vilka snyggingar. Jag kunde inget annt än att stanna upp och titta en stund. Wow.

Efter skoln gick jag dit och skulle köpa dem. Storlek 40? Nope, redan beslagtagna.. enda kvar i Malmö i storlek 40 är i Mobilia.. :(    Och de näst närmaste är i Nova Lund... Orkade inte ta mig dit, var redan jättetrött.  Fasen..

Update!!!!
Har man världens bästa kompis eller har man!?
 A är på Nova nu, så skulle vi bestämma om ikväll... berättade om dem och hon köpte dem till mig. Ahhh.. dom är miiiinaaaaaa!!!!! :D
 
Gumman, du är verkligen mitt hjärta!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0