Oops I did it again

Ja då gjorde man det igen.. mitt i all stress så somnar jag. Direkt efter skolan gick jag bums till sängs, och sov till nio. Sedan dess har jag i princip inte gjort så mycket mer än ätit äppelpaj med vaniljsås. Nam nam.
Packat har jag heller inte gjort. Alltid i sista stund.. alltid.
Vad ska jag packa? Hur mycket? ska jag ta med datorn? Vilken jacka, och framför allt, vilka skor? Kommer jag plugga, eller ska jag ta med min skönlitterära tyskabok?
Oh.. so many questions, so little time..

Träffade på en gammal vän idag. "Shit, vad du har förändrats, kännde knappt igen dig.."
Hehe.. ser man på :)

Okej kära läsare, kan inte lova att jag kommer att blogga under veckan, men om jag får tillfälle till det så lär jag göra det.
Ska vila, umgås med släkt och vänner, festa, och sova. Hehe...

Ha ett superbra sportlov så hörs vi snart igen!



Kommentarer
Postat av: eila

Ha så kul (K)

2009-02-15 @ 16:47:32
URL: http://eilis.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Inge bra det där med stress. Jag blir stressad utav att bara se ordet!



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-02-20 @ 13:53:17
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0