På kartan i stan ikväll, av kartan för alltid

              

Ikväll spelar Sebastian Tellier på KB. Hade varit kul att höra honom live, för han är ju så speciell. Men å andra sidan tål jag KB lika lite som jag tål champijoner tillexempel.. eller  skoskav. Usch fifan! Jag tycker nog om skoskav mer än KB.. japp så är det. Men ända sedan han var med i ESC med sin "Divine" så har jag fått upp ögonen för honom. köna gubbe...

White på Buddha också.. men det är lite uttjatat. Fattar inte hur de orkar egentligen. Varje vecka.. same shit i prinicp. Nu ska jag inte bli gnällkärring nu.. men det hade varit far more fun om de varierade sig.. typ klädkod Red, eller körde ett koncept med "Black" som heading.. äsch.. jag vet ej. Tycker att det är sjukt synd att Slagt ska läggas ner. Det var det enda stället där allt möjligt folk var, inga grupperingar och ingen speciell prägel. Dessutom kommer ju alla stora Dj's och artister dit.. vart ska de nu komma? Malmö will officially be off the world  map.  Personligen har jag bara bra intryck av Slagthuset... förstår inte hypen..

På tal om Seb Tellier, han var ju med i ESC, som automatiskt för tankarna till den förskräckliga svenska Schlagerfestivalen. Smaka på ordet.. Schlager.. Det är patetiskt, kitchigt, så otroligt B, och inte en jävle sjunger bra..  Jovars, de får ju mingla på stureplan och vimla bland riktiga kändisar och mäktigt folk. ha ha... ha.
Nån som ska kolla på detta sorgliga evenemang på TV?  Eller det kanske redan börjat?
Då går jag och sätter igång  TVn..
Puss så länge




Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tänkte bara säga att om du lägger till mig på bloggkoll ikväll eller imorgon så får du en länk i min blogg :) kolla in det här inlägget: http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/boring.html

2009-02-07 @ 23:36:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0