vadå slum vad?

Vad är Slumdog nåt för film egentligen? Har aldrig hört talas om den.
Oscarsgalan har jag inte läst om  eller tittat på.. så det kan jag inte skriva om.

Sovit bort hela dagen. Men snacka om att det behövdes.
Just nu lyssnar jag till min nyinköpta Tose skiva.. helt wunderbar!

Strax ringer Ang, saknat tjockisen. På tal om det.. jag kom ju hem igår, så i lördags får jag ett sms från Ang kl 03.40:
Ang: "Saknar dig tjockis! :( "

Jag skrattar och berättar det för receptionisten som jag drack kaffe med för tillfället (ja, kaffe mitt i natten)
"Han måste vara full" tänker jag. Ett sms tillkommer en halv minut senare.
Ang: "Och nej jag är inte full, har jobbat"

haha det är sjukt egentligen..



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0