vardagligt tråk

Men ofta att jag tog fel på när Prison Break började igår.. haha. Det gjorde inte mig så mycket för jag tog tillfället i akt att titta på CSI NY... sen RAW comedy club.. haha sjukaste. Skrattade riktigt mycket.

Har kunnat röra på mig mer idag. Gick dock inte till skolan. Det gör fortfarande sjukt ont i ryggen.. :(
Ska dit imorgon, för man får tydligen inte göra om provet.. jahapp..
Det snöar satan och jag har huvudvärk. Och ångest. Det är inget intressant ämne... och det är så många sidor..  oh
Har läst igenom det EN gång.. lycka till. Men jag orkar inte bara.. lika bra och bara få det överstökat och sen hejdå. Reser om två och en halv dag. Woooohooo :D

Jaha... och Rihanna har tydligen blivit misshandlad av Chris.. så trevligt. Jag hade gjort samma sak om jag varit han. Han upptäckte nog att hon anställt spioner att förfölja honom... haha. She sooooo deserves it.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0