been there done that

Äntligen helg. Äntligen fick jag sova ut. Äntligen.
Men oj vilken seg dag. Fick lite gjort dock, A var här. Man skulle kunna tro att vi mest satt och snackade och skrattade, men vi fick mer gjort än jag trodde att vi skulle få... damn projektarbete. Fortsättning följer..

Utgång ikväll.. it's been a while. Har lugnat mig en hel del nu.. Det ger inte samma kick längre.. been there, done that, get that drink outta my face, seen it all.. Nåja, ska inte överdriva. Med det har blivit en hel del i mina dar. Kunde haft en bil vid det här laget om jag inte vart så pepp på utgång förut. Haha, jo man kan ju trösta sig med att jag nu i alla fall vet och lugnat mig. Don't need it no more. Så medan alla under högskolestudierna vill ut o testa på livet, så har jag redan smakat alla dess smaker och doftat alla dess dofter och sett dess olika former.

Tillbaka till idag. Ska ut ikväll. Ska bli kul, för det är löning, för de har kommit hem, för att vi är in the mood.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0