Like no other day

Igår.
Dagen började precis lika ovanligt som den slutade. Helt sjukt.. fast på ett bra sätt.
E ringde och väckte mig, och skjutsade dessutom mig till skolan. ♥ Snacka om nice att slippa bussen för en gångs skull. Efter den korta skoldagen stack vi och tränade. Vi fick sällskap av Ang. Vidare fortsatte jag och han att träna när E stuckit.
Sedan blev det fika i stan. Hade mycket att snacka om. Som alltid..  Sen var vi på Lilla och satt där och snackade.. och när vi ändå var igång så passade vi på att gå på bio också. Såg Changeling. Stark film.. Fick hålla mig för känslostormar ett antal gånger. Angelina var riktigt bra som huvudrollsinnehavare. 

I got your back bro. ♥
Med honom är allt ett äventyr.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0