Min mamma mia

Igår fyllde min älskade mamma år! Helt underbar dag. Ett par gäster, de närmaste, en jättetårta, självklart princesstårta vad annars? :D Mat, vin etc. Dagen började inte så värst, jag for hit och dit melan städerna fram till 16 tiden. Skull överraska mams med en jätteros och ett sött kort. Det gjorde jag också. Hur mysigt som helst när alla var samlade och umgicks och hade riktigt trevligt. Senare på kvällen, långt in på kvällen så kollade vi på Mamma Mia. Oh, jag veeeet, jag är sen som alltid, men den va otroligt bra. I början tyckte jag att den var lite B.. Men allt eftersom man kom djupare in i filmen så kunde jag inte annat än att bli faschinerad. Ganska filosofiskt djup, mor och dotterrelation framför allt.. vet ej om alla som ser den lägger märke till vissa saker.. men ja :)  Samtidigt, mitt i filmen så börjar båda stortjuta.. haha det var kul. Både jag och mamma sitter och gråter fast de sjunger och är glada på tvn. De andra fattade inget. Min mamma. Vi är kaos! ♥


SE DEN!!


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0