Oldschool phone conv.

Sensationellt! Fick ett samtal vid 05.30 tiden imorse. Jag svarade relativt snabbt eftersom att jag inte sov särskilt djupt. Rösten i andra änden var väldigt bekant, ändå kunde jag inte riktigt placera den direkt. Det var min kära Ang som ringde. Nytt nummer... inte konstigt att jag trodde att han dött :O 
Det har gått en hel evighet!! Wow, det var verkligen sinnes. Såå länge sen det var man hörde hans röst. Gamla vanor rostar aldrig (Är det så man säger?) Så det blev som förut, i med laddaren och lägga sig till rätta och prata på. Två timmar senare somnade vi båda i luren. Men innan dess pratade vi ut en massa. Shit.. helt otroligt... vad jag saknat honom!
Min Ang :)



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0