one in every harbour

De som tycker att fickparkera är svårt, räcker upp en hand nu!
Gjorde det fyra gånger idag. Satte alla fyra perfekt. Om inte det är skillat, så säg mig vad som är.. :)

---

Kan inte fatta det. Kan inte sluta tänka på det. Du och nån grå mus till tjej. Tätt intill varandra. Pussandes på varandra. Ute, bland folk. Publicerad bild. SEN NÄR?! Nu vet jag i alla fall varför jag trodde du var död. Så hon på den kontinenten vann? (Okej, jag veeet att det inte är någon slags tävling. Men det kom som en chock..faktiskt)

....Men hon är ju en grå mus... nej.. råtta.

Shit, vad är då jag som skriver såhär? Don't mention.

En kvinna på varje kontinent var inte ens nog för dig. En kvinna i varje stad. Wow.. grattis Don Juan, skriv en bok.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0