så kan det..

4 av mina favoritprogram:
  • Las Vegas
  • Family Guy 
  • Aktuellt
  • National Geographic/Discovery Channel (diverse dokumentärer)

4 saker jag gjorde i går:
  • Gick i skolan
  • Kärade ner mig i grannens lägenhet
  • Whinade och bråkade
  • Åt choklad

4 saker jag ser fram emot:
  • Sportlovet - åker till Yu
  • Mars - åker till London
  • April - åker till Berlin
  • Maj - åker till prag

4 favoritrestauranger:
  • La petite Italia (eller nåt i Lund, får kolla upp namnet bättre)
  • Kebeb #2  (skojaaaaa)
  • Jensens
  • Allt du kan äta av alla världens matsorter för minimalt med pengar stället i Riga

4 saker på min önskelista:

  • Varmare väder (MYCKET varmare)
  • Mer pengar
  • Fred på jorden (lol)
  • Inre frid

NU ÄR DU UTMANAD!



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0